Najlepsze aktualizacje Instagramu w 2020 - Edycja Wrześniowa

by InFejm


aktualizacje Instagramu w 2020 r. - Edycja Wrześniowa

Czy jesteś na bieżąco ze wszystkimi najnowszymi i wielkimi zmianami, które ostatnio pojawiły się w Instagram?

Media społecznościowe rozwijają się tak szybko, a zarówno Facebook i Instagram wprowadzać aktualizacje w szybkim tempie.

Nadążanie za tymi zmianami jest ważnym elementem wyprzedzania konkurencji i jest w stanie sensownie połączyć się z Twoją grupą docelową.

W tym miesiącu dostępne są nowe funkcje i nowe testy, które mogą mieć wpływ na to, jak marki i użytkownicy korzystają z platformy.

W tym poście, zamierzamy przyjrzeć się wszystkim aktualizacjom Instagram, które miały miejsce we wrześniu 2020, więc zacznijmy!

Nowe narzędzia dla sklepów

Instagram nadaje priorytet swoim zakupom na platformie, w sklepie internetowym.

W ciągu najbliższych kilku tygodni, wszystkie kwalifikujące się firmy amerykańskie i twórcy ze sklepem uzyskają dostęp do nowej kasy Instagram in-app.

Kasa jest usprawniona i korzysta z bezpiecznego i wygodnego Pay Facebook.

Nowe narzędzia dla Instagram sklepów

Poza szerszym rozwinięciem rodzimej kasy, istnieje kilka nowych wspaniałych funkcji.

Na początek, firmy mogą teraz łatwo otworzyć Instagram Shop z kasą za pomocą Commerce Manager lub poprzez integrację z partnerami takimi jak BigCommerce lub Shopify.

Zostało to zaprojektowane, aby usprawnić proces sprzedaży na Instagram.

Twórcy mogą również oznaczać swoje produkty w swoich postach do kierowania sprzedaży na platformie dalej.

I aby pomóc firmom w trudnej sytuacji gospodarczej, wszystkie opłaty za sprzedaż poprzez kasę na Instagram są zniesione do końca roku.

Możesz również zobaczyć bardziej szczegółową analizę w Commerce Manager.

Zakupy na żywo jest również teraz przychodzi do Instagram, który pozwala ludziom na zakup przedmiotów, które są oglądane z Live w czasie rzeczywistym. Nowe narzędzia dla sklepów

Wreszcie pojawiły się nowe funkcje, które dają firmom większą kontrolę nad merchandisingiem i brandingiem swoich sklepów, w tym nowe układy i podgląd kolekcji.

Instagram płaci użytkownikom za dezaktywację kont tymczasowo

Instagram i Facebook przeprowadzają obecnie dogłębny test mający na celu ocenę ich wpływu na wybory w Stanach Zjednoczonych, który od wyborów w 2016 roku jest przedmiotem ożywionej debaty.

Podczas gdy obie platformy zachęcają użytkowników do zarejestrowania się do głosowania lub sprawdzenia swojego statusu wyborczego, docierają one również do niektórych użytkowników z fascynującym porozumieniem: Jeśli dezaktywują swoje konto do czasu wyborów, zostaną opłacone.

Facebook oferuje od 10 do 20 dolarów tygodniowo, a użytkownicy, którzy uczestniczą w badaniu, ale nie dezaktywują się, mogą zdecydować się na oglądanie treści, w przeciwieństwie do tego, co zwykle robią.

Facebook nie płaci zewnętrznym badaczom, a celem jest sprawdzenie, jaki wpływ mają media społecznościowe na tendencje wyborcze.



Jest to ekscytujące badanie, które osobiście nie możemy się doczekać, aby zobaczyć jego wyniki, zwłaszcza, że może kształtować zarówno politykę Instagramu, jak i Facebooka, idące naprzód.

Automatycznie zamykane napisy przychodzące do filmów IGTV

Zamknięte napisy są niesamowitym atutem filmów społecznościowych (i filmów marketingowych w ogóle!). Pozwalają one znacznie skuteczniej połączyć się z docelową grupą odbiorców.

Mnóstwo użytkowników decyduje się na oglądanie filmów z wyłączonym dźwiękiem, tak zazwyczaj zaczyna się to na automatycznym odtwarzaniu. Jest też wielu użytkowników, którzy są głusi lub mają problemy ze słuchem, a zamknięte napisy sprawiają, że treść jest dla nich dostępna.

Automatycznie zamykane napisy IGTV

Teraz do filmów IGTV trafiają automatycznie zamykane napisy. Po przesłaniu filmu będziesz mógł wybrać opcję "automatycznie wygenerowane napisy" poprzez szybkie włączenie paska przełączania.

Transkrypcja napisów na Facebooku (a tym samym na Instagramie) nie będzie całkowicie, w 100% dokładna, ale jest bardziej dokładna niż w innych rozwiązaniach i zwiększa ogólną dostępność.

A w międzyczasie, jeśli szukasz, aby zawartość Instagram bardziej dostępne ogólnie, nie zapomnij dodać alternatywny tekst do swoich postów obrazu - mogą one być używane przez osoby z czytnikami ekranu, aby mogli lepiej korzystać z platformy, też.

Rights Manager jest teraz rozszerzony do Instagram

Facebook's Rights Manager jest narzędziem, które zostało zaprojektowane, aby pomóc Ci znaleźć jeden z Twoich obrazów chronionych prawami autorskimi, które zostały zgłoszone do ochrony na platformie i zarządzać nimi odpowiednio.

Teraz to jest rozszerzane na Instagram.

Narzędzie to korzysta z wizualnych funkcji wyszukiwania, aby znaleźć jeden z obrazów chronionych prawami autorskimi, które zostały przesłane do Facebooka, a następnie ostrzega plakat o potencjalnym naruszeniu praw autorskich.

Rights Manager jest teraz rozszerzony do Instagram

Podczas gdy każdy może z tego skorzystać, projektanci, fotografowie, blogerzy kulinarni i inni twórcy najprawdopodobniej skorzystają na tym, ponieważ zazwyczaj są jednymi z pierwszych, którzy wykorzystują swoje zdjęcia bez pozwolenia.

Nowa aktualizacja Apple iOS 14 może wpłynąć na kierowanie reklam

Proponowane przez Apple zmiany IDFA mogą być bardzo ważne dla reklamodawców - i to nie w dobry sposób.

Zmiany spowodują, że użytkownicy zdecydują się na śledzenie danych dla każdej aplikacji, zamiast zezwalać na to automatycznie lub wymagać od użytkowników proaktywnej rezygnacji.

Te nowe zmiany mogą pojawić się wraz z aktualizacją Apple iOS 14, a to ma ogromny wpływ na reklamodawców korzystających z retargetingu i śledzenia w oparciu o urządzenia mobilne.

Obejmuje to sieć odbiorców Facebook i śledzenie SDK.

Nowa aktualizacja Apple iOS 14

Nie trzeba mówić, że jeśli wyjątkowo łatwo jest wyłączyć śledzenie danych i jeśli jest ono na pierwszym planie, większość z nich zdecyduje się to zrobić.

Jest to szczególnie prawdziwe teraz, biorąc pod uwagę duże obawy związane z prywatnością, zwłaszcza że wielu użytkowników nie rozumie dokładnie, jak działa śledzenie pikseli (i że jest ono stosunkowo niewinne).

Obserwuj uważnie swoje kampanie i bądź przygotowany na dostosowanie ich w razie potrzeby, jeśli sprawy potoczą się na boki po wprowadzeniu nowej wersji aktualizacji iOS.

Myśli końcowe

Trudno uwierzyć, że jesteśmy pod koniec września, ale w większości jesteśmy w tym dziwnym roku.

Podczas gdy rok 2020 był niewątpliwie stresujący dla wszystkich, można przynajmniej powiedzieć, że możemy przynajmniej podjąć pocieszenie w wyjątkowym rozwoju naszych platform marketingowych ogólnie.

Ułatwiło to firmom kontakt z odbiorcami, nawet jeśli kontakt twarzą w twarz nie był możliwy i bezpieczny.

Upewnij się, że jesteś na bieżąco, a my damy Ci znać, co nowego na platformie w przyszłym miesiącu!

Co o tym sądzisz? Którymi aktualizacjami Instagram byłeś najbardziej podekscytowany? Jak myślisz, co będzie miało na Ciebie największy wpływ i co chcesz zobaczyć dalej? Podziel się swoimi przemyśleniami i pytaniami na swojej stronie na FB lub instagramie!


Najnowsze aktualizacje Instagrama w 2020 - Edycja Sierpniowa

by InFejm


aktualizacje Instagrama w 2020 sierpień

Trudno w to uwierzyć, ale sierpień jest już minął!

To był niezaprzeczalnie burzliwy rok i choć nasza "nowa normalność" wygląda drastycznie inaczej niż się spodziewaliśmy, gdy zaczynaliśmy ten rok, powinniśmy również zwrócić uwagę na to, jak bardzo zmienił się krajobraz mediów społecznościowych.

Otrzymaliśmy tak wiele nowych funkcji na wielu platformach, w tym wiele skoncentrowanych na zwiększaniu różnorodności i integracji oraz tych, których celem jest promowanie autentyczności.

Do tego dochodzą wszystkie algorytmy, interfejsy i aktualizacje nowych funkcji, które wprowadzają nowe funkcje.

W tym miesiącu, są trzy kluczowe aktualizacje Instagrama, których wszystkie firmy i marketerzy powinni być świadomi: wprowadzenie Instagram Reels, likwidacja kont botów i rozszerzenie Stories.

Spójrzmy na każdą z nich.

Instagram Reels już jest

W zeszłym miesiącu daliśmy wam znać, że Instagram Reels zaczęły się rozwijać. Od teraz są dostępne i rozwinęły się w około 50 różnych regionach.

Instagram przeskalował nową funkcję szybko, przewidując wysokie zainteresowanie.

Jako szybkie przypomnienie: Instagram Reels ma przypominać funkcje TikTok’a, która pozwala użytkownikom na tworzenie krótkich, piętnasto-sekundowych filmów ustawionych do tła muzycznego.

Instagram Reels

Profesjonalna obsługa jak najbardziej polecam zakupy w tym sklepie transakcja okazała się szybko.

klient InFejm.pl Wioletta

Marki powinny zwrócić na to uwagę i szukać możliwości wykorzystania IG Reels, zwłaszcza w zabawnych Stories. To może być świetny sposób sposób na stworzenie nowych, śmiesznych treści, które Twoi odbiorcy pokochają.

A jeśli potrzebujesz jakiejkolwiek inspiracji, po prostu zerknij na TikTok, aby zobaczyć, jak marki korzystają z platformy; to powinno dać Ci wszystkie potrzebne inspiracje.

W razie wątpliwości, postaraj się zawrzeć w niej humor lub inspirujące treści . Wybór właściwej muzyki to podstawa!

Aby stworzyć taki Reel, idź do swojej biblioteki zdjęć rodzimego lub Stories. Następnie wyszukaj piosenkę w bazie danych, którą możesz bezpiecznie wykorzystać bezpłatnie do celów komercyjnych w swojej treści na platformie.

Następnie możesz dodać efekty AR i filtry, ustawić timeri nagrywać! Możesz zsynchronizować poprzednie klipy i wszystko, a także przyspieszyć lub spowolnić nagranie, jeśli uznasz to za stosowne.

Atak na Boty

Instagram i Facebook od pewnego czasu starają się zredukować i zamknąć fałszywe konta. Instagram podjął nowe kroki, aby to zrobić, uniemożliwiając dalsze tworzenie kont botów z zupełnie nowym procesem identyfikacji.

Oto, co to oznacza: Jeśli wykryją "wzór potencjalnego nieautentycznego zachowania", będą prosić ludzi o potwierdzenie tożsamości ich konta.

Wzór „potencjalnego nieautentycznego zachowania" może obejmować zauważenie, że czyjaś obserwatorzy są prawie całkowicie w innym kraju niż lokalizacja konta lub masowe tworzenie kont. "Skoordynowane nieautentyczne zachowanie" zostanie również oznaczone, co jest szczególnie powszechne w treściach politycznych i ewentualnej mówię nienawiści.

Jeśli takie konto zostanie wykryte , Instagram poprosi posiadacza konta o potwierdzenie, kim jest właściciel konta. Po zweryfikowaniu tego za pomocą ID, ich konto zostanie wznowione jako normalne. Zdjęcia ID są usuwane po 30 dniach od zakończenia przeglądu i nie będą udostępniane na profilu osoby fizycznej.

Jeśli konto nie potwierdzi swoich danych, może zostać wyłączone lub stracić zasięg.

Chociaż nasi odbiorcy nie muszą się martwić o tworzenie fałszywych kont, chcemy powtórzyć jeszcze raz, że nigdy nie narażamy kont na ryzyko. Kiedy kupujesz obserwatorów, prawie często pochodzą oni wynika z kont botów.

Wszystkie historie na jednej stronie startowej

Stories stały się sztandarową cechą Instagrama, a dla niektórych jest to główny cel aplikacji. Większość użytkowników i marek umieszcza więcej treści na Stories niż w profilu, co jest dość zdumiewające, biorąc pod uwagę, że zawartość Stories znika po 24 godzinach, chyba że zapisane zostaną jako relacja wyróżniona.

Prawdopodobnie ze względu na popularność tej funkcji, Instagram zdecydował się na dodanie nowej funkcji. To pokaże wszystkie Stories dostępne do oglądania w jednym, gigantycznym bloku.

Wiedzieliśmy, że Stories to już pełnoekranowa i wciągająca funkcja; to po prostu sprawia, że jest jeszcze bardziej.

Wszystkie historie Instagram na jednej stronie startowej

Instagram potwierdził TechCrunchowi, że test ten odbywa się obecnie tylko na niewielkiej liczbie kont i że po prostu oceniają one reakcje użytkowników.

Jeśli ten testowany format w końcu rozpowszechni się wśród wszystkich użytkowników, a nie tylko na zasadzie "in-testingu", to tylko wzmocni to znaczenie dla marek, aby stale tworzyć i dzielić się Stories, które ich publiczność pokocha.

Poświęć dużo czasu na uwzględnienie tego w kalendarzu i strategii treści społecznościowych, ponieważ teraz ma to większe znaczenie niż kiedykolwiek.

Myśli końcowe

Instagram nadal utrzymuje niezwykle silną pozycję jako platforma. Nawet wzrost popularności TikToka nie zagraża pozycji Instagrama.

Oferuje dotarcie do szerszej bazy odbiorców, jak również możliwość wymiany większej ilości informacji i sprzedaży produktów w tym samym czasie.

Upewnij się, że nie zaniedbujesz swojego marketingu Instagrama, zwłaszcza teraz podczas COVID, kiedy wielu użytkowników jest online częściej, podczas gdy utknęli w domu.

W międzyczasie, ciesz się tworzeniem nowych treści Instagram Reels dla swoich obserwatorów.

Będziemy informować Cię na bieżąco o wszelkich nowych, ekscytujących zmianach i funkcjach, które na pewno się pojawią, więc upewnij się, że sprawdzisz to w przyszłym miesiącu!

Co o tym sądzisz? Które z tych nowych aktualizacji i zmian w Instagramie są dla Ciebie najbardziej ekscytujące? Jak myślisz, które z nich będą miały największy wpływ na platformę? I co chcesz zobaczyć w przyszłym miesiącu? Podziel się swoimi przemyśleniami w swoich mediach społecznościowych i dyskutuj na ten temat ze znajomymi!

Opinie o InFejm.pl
Kupiłem lajki na TikTok o 14:00 a o 14:10 wszystkie były już dodane. To się nazywa szybka realizacja.
Krystian