by InFejm
Oto nowe aktualizacje Instagrama z grudnia 2020 roku.
W listopadzie Instagram zmienił układ ekranu głównego, aby umieścić opcję reels z przodu i na środku. Technicznie rzecz biorąc, przód i środek dolnego paska menu.
W tym miesiącu kontynuowany jest nacisk na rozwijanie etykiet produktów. Posty z tagami produktowymi, od firm i twórców, mogą być teraz promowane również jako reklamy.
Oprócz tagów produktowych, Instagram dodał również markowe znaczniki treści w opcji Reels i na żywo. Tagi te mają na celu zwiększenie przejrzystości postów sponsorowanych.Nowy proces tworzenia kreacji dla Branded Content Ads ma również na celu ułatwienie udostępniania informacji i procesu zatwierdzania. Dzięki temu twórcy mogą uczestniczyć w tworzeniu reklam, bez konieczności wcześniejszego ich zamieszczania.
Po wprowadzeniu w maju tzw. Przewodników ("Guides") z wybranymi twórcami, Instagram udostępnił tę funkcję dla wszystkich.
W początkowej fazie wdrażania tej opcji , wszystkie przewodniki były skupione wokół dostarczania wskazówek dotyczących zdrowia. Teraz ludzie mogą tworzyć przewodniki na temat wybranego przez siebie tematu.
Raz opublikowane, przewodniki mogą być udostępniane przez Stories, DM, i są dostępne na pulpicie.
You asked for it and it’s happening. We’re expanding our Guides feature – meaning you can curate and share products, places and posts you love no matter where you are.
— Vishal Shah (@vishalshahis) November 17, 2020
I'm particularly proud of this work as it came out of our new IG Labs team. pic.twitter.com/45w5xk84nh
Algorytm, który szereguje posty na stronie głównej i w Eksploruj został nieco przebudowany w grudniu tego roku.
Uzasadnieniem tego, co specjaliści Instagrama nazwali "ograniczonym systemem eksploracji" było stworzenie systemu mającego sprawiać, że będziemy w jego użytkowaniu czuć się wygodnie i bezpiecznie.
Według Instagrama system rankingowy "Home Feed" pozycjonuje zawartość kont, które można obserwować "w oparciu o czynniki takie jak zaangażowanie, znaczenie i świeżość".
Źródło: Instagram
Algorytm badawczy opiera się na trzyczęściowym algorytmie rankingowym w celu przewidzenia kont, z którymi ludzie prawdopodobnie będą się komunikować podczas sesji. "Jeśli dana osoba wchodzi w interakcję z sekwencją kont w tej samej sesji, jest bardziej prawdopodobne, że jest bardziej spójna tematycznie w porównaniu z losową sekwencją kont z różnych zakresów kont Instagram", wyjaśnia Ivan Medvedev, starszy inżynier oprogramowania Instagram.
Do listopada ludzie mogli szukać nazw użytkowników, hashtagów i lokalizacji na Instagramie. Teraz ludzie mogą też wyszukiwać za pomocą słów kluczowych.
9 grudnia, Federalna Komisja Handlu USA pozwała Facebooka, twierdząc, że firma nielegalnie utrzymywała "osobisty monopol sieci społecznościowych przez lata antykonkurencyjnego zachowania".
"Oczywiście nie zgadzamy się z tymi oskarżeniami", powiedział szef Instagram Adam Mosseri w komentarzu zamieszczonym w aplikacji i na Twitterze. "FTC zatwierdziła przejęcie Instagrama ponad osiem lat temu." Facebook kupił Instagram za 715 milionów dolarów w 2013 roku i Whatsapp za 22 miliardy dolarów w 2014, co zostało zatwierdzone przez organy regulacyjne w tym czasie.
"Facebook będzie walczyć przed rozpadem tego wszystkiego, co ma", powiedział Sarah Frier, Bloomberg reporter mediów społecznościowych i autor No Filter, w tweecie.
Oto nowe aktualizacje Instagrama z listopada 2020 roku.
Reels i sklep pojawiają się teraz na ekranie głównym, dodane do dolnego menu, zastępują kamerę i skróty aktywności dla wszystkich użytkowników.
Zakładka Reels powiela doświadczenie podobne do TikTok'a, automatycznie otwierająca opcję wideo. Aktualizacja odzwierciedla dążenie firmy Instagram do zaoferowania twórcom większej widoczności i promowania krótkiego formatu wideo. "W tym roku zauważyliśmy prawdziwą eksplozję krótkich, rozrywkowych filmów", mówi szef Instagram Adam Mosseri. "Zaobserwowaliśmy też więcej ludzi kupujących online i szukających rekomendacji twórców."
Marki mogą już dodawać znaczniki produktów do postów. Mogą je teraz dodawać również do reklam. Po kliknięciu, tagi te pozwalają zobaczyć szczegóły produktu, dodać go do listy życzeń, lub dokonać zakupu. Reklamy z tagami produktu mogą być tworzone w Ads Manager, lub poprzez promowanie istniejących postów w sklepie.
Kilku reklamodawców, w tym Hollister i koreańska marka pielęgnacji skóry Dear, Klairs testowali tę funkcję w ciągu ostatniego roku. W swojej kampanii z reklamami z tagami produktowymi, Dear Klairs zauważyli 45% redukcji ogólnych kosztów zakupu, w tym 42% redukcji kosztów związanych z dodaniem jednego produktu do koszyka. Oszczędzanie pieniędzy na kosztach transakcji to jeden z najlepszych sposobów na rozwój biznesu w niestabilnej gospodarce.
Reklamy zakupowe zostały wprowadzone wraz z nowymi narzędziami dla publiczności, w tym Shopping Engagement Custom Audiences. Ta niestandardowa publiczność pozwala markom na kierowanie reklam do osób, które wcześniej wykazywały zainteresowanie ich treścią. Shopping Lookalike Audiences skierowany jest do osób o podobnym profilu do obecnych klientów marki.
W odpowiedzi na badania przeprowadzone przez Urząd ds. Konkurencji i Rynków w Wielkiej Brytanii, Instagram wkrótce wprowadzi bardziej rygorystyczne środki w odniesieniu do sponsorowanych treści. Ostatnie badania przeprowadzone przez BBC wykazały, że ponad 75% reklam typu " influencer" nie jest wyraźnie oznakowanych.
Twórcy wkrótce otrzymają podpowiedzi z informacją, czy ich treść jest powiązana z reklamami marki przed ich umieszczeniem. Instagram będzie również odgrywał bardziej proaktywną rolę w monitorowaniu treści sponsorowanych. W Stanach Zjednoczonych FKH zobowiązała się także do kontrolowania influencer marketingu. W lutym komisja ogłosiła plany skodyfikowania wytycznych dotyczących zatwierdzania i opracowania wymagań dla platform społecznościowych, które korzystają z marketingu typu " influencer marketing".
Najnowsza aktualizacja do Instagram Live pozwala twórcom na nadawanie do czterech godzin i daje im do 30 dni na zapisanie nagrania. Dedykowana sekcja " Na żywo" wkrótce pojawi się również w zakładce Eksploruj.
Odznaki są teraz dostępne w 11 krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych. Dostępne w podczas transmisji Instagram Live video, identyfikatory są pierwszymi bardzo istotnym źródłem dochodu dla twórców aplikacji.
W międzyczasie ostatnie aktualizacje Reels obejmują opcje zapisywania, przeglądania i udostępniania dźwięku.
W sierpniu, Instagram stanął w obliczu zarzutów cenzury i dyskryminacji po usunięciu zdjęć modelki Nyome Nicholas-Williams pozującej z rękami na piersiach. Usunięcie zdjęć wywołało podobne zarzuty ze strony Czarnych Twórców na platformie oraz petycję wywołaną przez hashtag #IWantToSeeNyome'a.
Instagram zaprzeczył dyskryminacji rasowej, utrzymując, że posty zostały zlikwidowane za naruszenie polityki nagości firmy. Rzecznik prasowy Instagrama powiedział The Guardian: "Nie pozwalamy na takie dotykanie piersi, ponieważ może to być najczęściej związane z pornografią." Krytycy argumentowali, że podobne pozy chudych, białych kobiet nie zostały usunięte.
W odpowiedzi, Instagram prowadził rozmowy z czarnoskórymi twórcami i przywrócił zdjęcia, które zostały usunięte. Dochodzenie wykazało, że jego proces przeglądu i polityka zostały nieprawidłowo zastosowane do postów Nicholasa-Williamsa. "Jestem wdzięczny Nyome'owi i naszej społeczności za to, że wypowiedzieli się i nalegali na zmiany" - powiedział w szef Instagrama Adam Mosseri.
W dniu 29 października, kilka dni przed wyborami prezydenckimi w USA, Instagram ogłosił, że tymczasowo wyłączy " niedawne" hashtagi w celu powstrzymania rozprzestrzeniania się błędnych informacji. Kilku ekspertów dezinformacji zauważyło, że te środki ostrożności mogły być niewystarczające.
W sierpniu, Instagram i Facebook uruchomił Centrum Informacji o Głosowaniu. Obie platformy zaczęły dodawać etykiety dotyczące treści politycznych w grudniu 2019 roku. Propozycje pojawiają się również zanim użytkownik będzie mógł dzielić się postami politycznymi.
Dochodzenia prowadzone przez Buzzfeed, Mashable i inne podmioty stwierdzają, że pomimo tych wysiłków, fałszywe informacje nadal wymykają się - zwłaszcza na IGTV, Instagram Live, a także za pośrednictwem wideo i grup na Facebooku.
Czy jesteś na bieżąco ze wszystkimi najnowszymi i wielkimi zmianami, które ostatnio pojawiły się w Instagram?
Media społecznościowe rozwijają się tak szybko, a zarówno Facebook i Instagram wprowadzać aktualizacje w szybkim tempie.
Nadążanie za tymi zmianami jest ważnym elementem wyprzedzania konkurencji i jest w stanie sensownie połączyć się z Twoją grupą docelową.
W tym miesiącu dostępne są nowe funkcje i nowe testy, które mogą mieć wpływ na to, jak marki i użytkownicy korzystają z platformy.
W tym poście, zamierzamy przyjrzeć się wszystkim aktualizacjom Instagram, które miały miejsce we wrześniu 2020, więc zacznijmy!
Instagram nadaje priorytet swoim zakupom na platformie, w sklepie internetowym.
W ciągu najbliższych kilku tygodni, wszystkie kwalifikujące się firmy amerykańskie i twórcy ze sklepem uzyskają dostęp do nowej kasy Instagram in-app.
Kasa jest usprawniona i korzysta z bezpiecznego i wygodnego Pay Facebook.
Poza szerszym rozwinięciem rodzimej kasy, istnieje kilka nowych wspaniałych funkcji.
Na początek, firmy mogą teraz łatwo otworzyć Instagram Shop z kasą za pomocą Commerce Manager lub poprzez integrację z partnerami takimi jak BigCommerce lub Shopify.
Zostało to zaprojektowane, aby usprawnić proces sprzedaży na Instagram.
Twórcy mogą również oznaczać swoje produkty w swoich postach do kierowania sprzedaży na platformie dalej.
I aby pomóc firmom w trudnej sytuacji gospodarczej, wszystkie opłaty za sprzedaż poprzez kasę na Instagram są zniesione do końca roku.
Możesz również zobaczyć bardziej szczegółową analizę w Commerce Manager.
Zakupy na żywo jest również teraz przychodzi do Instagram, który pozwala ludziom na zakup przedmiotów, które są oglądane z Live w czasie rzeczywistym.
Wreszcie pojawiły się nowe funkcje, które dają firmom większą kontrolę nad merchandisingiem i brandingiem swoich sklepów, w tym nowe układy i podgląd kolekcji.
Instagram i Facebook przeprowadzają obecnie dogłębny test mający na celu ocenę ich wpływu na wybory w Stanach Zjednoczonych, który od wyborów w 2016 roku jest przedmiotem ożywionej debaty.
Podczas gdy obie platformy zachęcają użytkowników do zarejestrowania się do głosowania lub sprawdzenia swojego statusu wyborczego, docierają one również do niektórych użytkowników z fascynującym porozumieniem: Jeśli dezaktywują swoje konto do czasu wyborów, zostaną opłacone.
Facebook oferuje od 10 do 20 dolarów tygodniowo, a użytkownicy, którzy uczestniczą w badaniu, ale nie dezaktywują się, mogą zdecydować się na oglądanie treści, w przeciwieństwie do tego, co zwykle robią.
Facebook nie płaci zewnętrznym badaczom, a celem jest sprawdzenie, jaki wpływ mają media społecznościowe na tendencje wyborcze.
So Facebook is now going to pay people to deactivate their IG and FB accounts before Election Day. It’s part of the research experiment announced Monday but WOW. This notice went out this week. pic.twitter.com/tV7DAw8F5I
— Elizabeth Dwoskin (@lizzadwoskin) September 3, 2020
Zamknięte napisy są niesamowitym atutem filmów społecznościowych (i filmów marketingowych w ogóle!). Pozwalają one znacznie skuteczniej połączyć się z docelową grupą odbiorców.
Mnóstwo użytkowników decyduje się na oglądanie filmów z wyłączonym dźwiękiem, tak zazwyczaj zaczyna się to na automatycznym odtwarzaniu. Jest też wielu użytkowników, którzy są głusi lub mają problemy ze słuchem, a zamknięte napisy sprawiają, że treść jest dla nich dostępna.
Teraz do filmów IGTV trafiają automatycznie zamykane napisy. Po przesłaniu filmu będziesz mógł wybrać opcję "automatycznie wygenerowane napisy" poprzez szybkie włączenie paska przełączania.
Transkrypcja napisów na Facebooku (a tym samym na Instagramie) nie będzie całkowicie, w 100% dokładna, ale jest bardziej dokładna niż w innych rozwiązaniach i zwiększa ogólną dostępność.
A w międzyczasie, jeśli szukasz, aby zawartość Instagram bardziej dostępne ogólnie, nie zapomnij dodać alternatywny tekst do swoich postów obrazu - mogą one być używane przez osoby z czytnikami ekranu, aby mogli lepiej korzystać z platformy, też.
Facebook's Rights Manager jest narzędziem, które zostało zaprojektowane, aby pomóc Ci znaleźć jeden z Twoich obrazów chronionych prawami autorskimi, które zostały zgłoszone do ochrony na platformie i zarządzać nimi odpowiednio.
Teraz to jest rozszerzane na Instagram.
Narzędzie to korzysta z wizualnych funkcji wyszukiwania, aby znaleźć jeden z obrazów chronionych prawami autorskimi, które zostały przesłane do Facebooka, a następnie ostrzega plakat o potencjalnym naruszeniu praw autorskich.
Podczas gdy każdy może z tego skorzystać, projektanci, fotografowie, blogerzy kulinarni i inni twórcy najprawdopodobniej skorzystają na tym, ponieważ zazwyczaj są jednymi z pierwszych, którzy wykorzystują swoje zdjęcia bez pozwolenia.
Proponowane przez Apple zmiany IDFA mogą być bardzo ważne dla reklamodawców - i to nie w dobry sposób.
Zmiany spowodują, że użytkownicy zdecydują się na śledzenie danych dla każdej aplikacji, zamiast zezwalać na to automatycznie lub wymagać od użytkowników proaktywnej rezygnacji.
Te nowe zmiany mogą pojawić się wraz z aktualizacją Apple iOS 14, a to ma ogromny wpływ na reklamodawców korzystających z retargetingu i śledzenia w oparciu o urządzenia mobilne.
Obejmuje to sieć odbiorców Facebook i śledzenie SDK.
Nie trzeba mówić, że jeśli wyjątkowo łatwo jest wyłączyć śledzenie danych i jeśli jest ono na pierwszym planie, większość z nich zdecyduje się to zrobić.
Jest to szczególnie prawdziwe teraz, biorąc pod uwagę duże obawy związane z prywatnością, zwłaszcza że wielu użytkowników nie rozumie dokładnie, jak działa śledzenie pikseli (i że jest ono stosunkowo niewinne).
Obserwuj uważnie swoje kampanie i bądź przygotowany na dostosowanie ich w razie potrzeby, jeśli sprawy potoczą się na boki po wprowadzeniu nowej wersji aktualizacji iOS.
Trudno uwierzyć, że jesteśmy pod koniec września, ale w większości jesteśmy w tym dziwnym roku.
Podczas gdy rok 2020 był niewątpliwie stresujący dla wszystkich, można przynajmniej powiedzieć, że możemy przynajmniej podjąć pocieszenie w wyjątkowym rozwoju naszych platform marketingowych ogólnie.
Ułatwiło to firmom kontakt z odbiorcami, nawet jeśli kontakt twarzą w twarz nie był możliwy i bezpieczny.
Upewnij się, że jesteś na bieżąco, a my damy Ci znać, co nowego na platformie w przyszłym miesiącu!
Co o tym sądzisz? Którymi aktualizacjami Instagram byłeś najbardziej podekscytowany? Jak myślisz, co będzie miało na Ciebie największy wpływ i co chcesz zobaczyć dalej? Podziel się swoimi przemyśleniami i pytaniami na swojej stronie na FB lub instagramie!
by InFejm
Trudno w to uwierzyć, ale sierpień jest już minął!
To był niezaprzeczalnie burzliwy rok i choć nasza "nowa normalność" wygląda drastycznie inaczej niż się spodziewaliśmy, gdy zaczynaliśmy ten rok, powinniśmy również zwrócić uwagę na to, jak bardzo zmienił się krajobraz mediów społecznościowych.
Otrzymaliśmy tak wiele nowych funkcji na wielu platformach, w tym wiele skoncentrowanych na zwiększaniu różnorodności i integracji oraz tych, których celem jest promowanie autentyczności.
Do tego dochodzą wszystkie algorytmy, interfejsy i aktualizacje nowych funkcji, które wprowadzają nowe funkcje.
W tym miesiącu, są trzy kluczowe aktualizacje Instagrama, których wszystkie firmy i marketerzy powinni być świadomi: wprowadzenie Instagram Reels, likwidacja kont botów i rozszerzenie Stories.
Spójrzmy na każdą z nich.
W zeszłym miesiącu daliśmy wam znać, że Instagram Reels zaczęły się rozwijać. Od teraz są dostępne i rozwinęły się w około 50 różnych regionach.
Instagram przeskalował nową funkcję szybko, przewidując wysokie zainteresowanie.
Jako szybkie przypomnienie: Instagram Reels ma przypominać funkcje TikTok’a, która pozwala użytkownikom na tworzenie krótkich, piętnasto-sekundowych filmów ustawionych do tła muzycznego.
Profesjonalna obsługa jak najbardziej polecam zakupy w tym sklepie transakcja okazała się szybko.
Marki powinny zwrócić na to uwagę i szukać możliwości wykorzystania IG Reels, zwłaszcza w zabawnych Stories. To może być świetny sposób sposób na stworzenie nowych, śmiesznych treści, które Twoi odbiorcy pokochają.
A jeśli potrzebujesz jakiejkolwiek inspiracji, po prostu zerknij na TikTok, aby zobaczyć, jak marki korzystają z platformy; to powinno dać Ci wszystkie potrzebne inspiracje.
W razie wątpliwości, postaraj się zawrzeć w niej humor lub inspirujące treści . Wybór właściwej muzyki to podstawa!
Aby stworzyć taki Reel, idź do swojej biblioteki zdjęć rodzimego lub Stories. Następnie wyszukaj piosenkę w bazie danych, którą możesz bezpiecznie wykorzystać bezpłatnie do celów komercyjnych w swojej treści na platformie.
Następnie możesz dodać efekty AR i filtry, ustawić timeri nagrywać! Możesz zsynchronizować poprzednie klipy i wszystko, a także przyspieszyć lub spowolnić nagranie, jeśli uznasz to za stosowne.
Instagram i Facebook od pewnego czasu starają się zredukować i zamknąć fałszywe konta. Instagram podjął nowe kroki, aby to zrobić, uniemożliwiając dalsze tworzenie kont botów z zupełnie nowym procesem identyfikacji.
Oto, co to oznacza: Jeśli wykryją "wzór potencjalnego nieautentycznego zachowania", będą prosić ludzi o potwierdzenie tożsamości ich konta.
Wzór „potencjalnego nieautentycznego zachowania" może obejmować zauważenie, że czyjaś obserwatorzy są prawie całkowicie w innym kraju niż lokalizacja konta lub masowe tworzenie kont. "Skoordynowane nieautentyczne zachowanie" zostanie również oznaczone, co jest szczególnie powszechne w treściach politycznych i ewentualnej mówię nienawiści.
Jeśli takie konto zostanie wykryte , Instagram poprosi posiadacza konta o potwierdzenie, kim jest właściciel konta. Po zweryfikowaniu tego za pomocą ID, ich konto zostanie wznowione jako normalne. Zdjęcia ID są usuwane po 30 dniach od zakończenia przeglądu i nie będą udostępniane na profilu osoby fizycznej.
Jeśli konto nie potwierdzi swoich danych, może zostać wyłączone lub stracić zasięg.
Chociaż nasi odbiorcy nie muszą się martwić o tworzenie fałszywych kont, chcemy powtórzyć jeszcze raz, że nigdy nie narażamy kont na ryzyko. Kiedy kupujesz obserwatorów, prawie często pochodzą oni wynika z kont botów.
Stories stały się sztandarową cechą Instagrama, a dla niektórych jest to główny cel aplikacji. Większość użytkowników i marek umieszcza więcej treści na Stories niż w profilu, co jest dość zdumiewające, biorąc pod uwagę, że zawartość Stories znika po 24 godzinach, chyba że zapisane zostaną jako relacja wyróżniona.
Prawdopodobnie ze względu na popularność tej funkcji, Instagram zdecydował się na dodanie nowej funkcji. To pokaże wszystkie Stories dostępne do oglądania w jednym, gigantycznym bloku.
Wiedzieliśmy, że Stories to już pełnoekranowa i wciągająca funkcja; to po prostu sprawia, że jest jeszcze bardziej.
Instagram potwierdził TechCrunchowi, że test ten odbywa się obecnie tylko na niewielkiej liczbie kont i że po prostu oceniają one reakcje użytkowników.
Jeśli ten testowany format w końcu rozpowszechni się wśród wszystkich użytkowników, a nie tylko na zasadzie "in-testingu", to tylko wzmocni to znaczenie dla marek, aby stale tworzyć i dzielić się Stories, które ich publiczność pokocha.
Poświęć dużo czasu na uwzględnienie tego w kalendarzu i strategii treści społecznościowych, ponieważ teraz ma to większe znaczenie niż kiedykolwiek.
Instagram nadal utrzymuje niezwykle silną pozycję jako platforma. Nawet wzrost popularności TikToka nie zagraża pozycji Instagrama.
Oferuje dotarcie do szerszej bazy odbiorców, jak również możliwość wymiany większej ilości informacji i sprzedaży produktów w tym samym czasie.
Upewnij się, że nie zaniedbujesz swojego marketingu Instagrama, zwłaszcza teraz podczas COVID, kiedy wielu użytkowników jest online częściej, podczas gdy utknęli w domu.
W międzyczasie, ciesz się tworzeniem nowych treści Instagram Reels dla swoich obserwatorów.
Będziemy informować Cię na bieżąco o wszelkich nowych, ekscytujących zmianach i funkcjach, które na pewno się pojawią, więc upewnij się, że sprawdzisz to w przyszłym miesiącu!
Co o tym sądzisz? Które z tych nowych aktualizacji i zmian w Instagramie są dla Ciebie najbardziej ekscytujące? Jak myślisz, które z nich będą miały największy wpływ na platformę? I co chcesz zobaczyć w przyszłym miesiącu? Podziel się swoimi przemyśleniami w swoich mediach społecznościowych i dyskutuj na ten temat ze znajomymi!