by InFejm
Kiedy myślisz o wyszukiwarkach, możesz myśleć o Google, Yahoo, a nawet Bing. Możesz być zaskoczony, aby dowiedzieć się, że YouTube jest drugą największą wyszukiwarką i drugą najczęściej odwiedzaną stroną po Google.
Najlepszą rzeczą w YouTube jest to, że każdy może przesłać swoje filmy. Być może zastanawiasz się, jak sprawić, by wideo z YouTube stało się viralem?
Istnieje kilka wskazówek i sztuczek, które mogą pomóc uczynić swoje filmy YouTube go wirusowe, ale należy zdać sobie sprawę, że to wszystko zależy od treści. Każdy wie, że nudne filmy nie staną się popularne!
Czytaj dalej, aby zapoznać się z naszym przewodnikiem po ośmiu najlepszych wskazówek, jak sprawić, by wideo z YouTube stało VIRALEM.
Jeśli chodzi o tworzenie wideo, musisz myśleć nieszablonowo. Nudne i zwykłe filmy nie są tymi, które stają się viralowe.
Oznacza to, że wideo, które chcesz uczynić popularnym nie będzie promocyjnym wideo reklamującym twoje produkty lub usługi, ponieważ widzimy te typy filmów każdego dnia. Promocyjne filmy nie wyróżniają się w tłumie i nie są tymi, które generują miliony kliknięć lub odsłon.
Jednym ze sposobów na stworzenie unikalnego wideo jest opowiedzenie historii w swoich filmach, czy ta historia jest smutna, zabawna, lub mieszanka obu zależy od Ciebie. Usiądź i spróbuj dowiedzieć się, jaką historię chce opowiedzieć Twoja marka.
Opowiadanie historii w swoim filmie jest dobrym sposobem, aby ludzie odnosili się do niej i znaleźli głębsze znaczenie. Content, z którym ktoś może się zidentyfikować to content, który najprawdopodobniej ktoś będzie chciał udostępnić. Oznacza to, że więcej osób będzie prawdopodobnie dzielić się nim ze swoimi obserwatorami, co może pomóc Ci dotrzeć do szerszego grona odbiorców.
Jak właśnie rozmawialiśmy o, viralowe filmy zazwyczaj opowiadają historię i mają głębsze znaczenie. Istnieje mnóstwo różnych rodzajów emocji, które można przedstawić poprzez wideo, takich jak szczęście, smutek, motywacja, inspiracja i wiele innych.
Kluczem do uzyskania milionów odsłon jest przekazywanie emocji poprzez opowiadanie historii.
Jeśli chodzi o wykorzystanie emocji w filmie, musisz dowiedzieć się, jaki rodzaj emocji Twoja marka jest skłonna pokazać. Marki, które sprzedają produkty dla kobiet powinny tworzyć filmy, które dają kobietom siłę do działania itd.
Innym sposobem na to, aby Twoje wideo dotarło do milionów ludzi jest mówienie o czymś kontrowersyjnym, co może potencjalnie rozgniewać ludzi. Jest to świetny sposób, aby uzyskać wiele wyświetleń i uzyskać rozgłos. Z drugiej strony, należy być bardzo ostrożnym, jeśli chodzi o bycie kontrowersyjnym, ponieważ może to poważnie zaszkodzić wizerunkowi Twojej marki.
Jednym ze sposobów, aby twoje wideo stało się viralowe, jest dotarcie do podobnych marek, które już mają dużą popularność. Jeśli te marki są już w twojej niszy i publikujesz na dany temat istotne informacje, to firmy te mogą być bardziej skłonne do dzielenia się twoim wideo z ich publicznością.
Jest to również świetny sposób, aby zapewnić sobie oglądalność przyszłych filmów i zbudować liczbę subskrybentów na YouTube. Jeśli inni ludzie wierzą w Ciebie i treści, które produkujesz, to zobaczysz, że liczba subskrybentów będzie rosnąć. Wystarczy, że inny duży kanał mówi o tobie lub twoim filmie, aby zyskać tysiące dodatkowych widzów.
Powinieneś upewnić się, że robisz to samo dla innych marek, które są podobne do Twojej! Jeśli ktoś promuje twoje wideo na swoich mediach społecznościowych, to jest to stosowne, aby odwdzięczyć się tym samym. Potrzeba czasu i wysiłku, aby rozwijać swój kanał, ale pomaganie ludziom jest świetnym sposobem dla Ciebie i dla nich, aby zdobyć więcej obserwatorów.
Jedną z rzeczy, które należy zrobić, jest znaleźć swoją grupę docelową. Twoja grupa docelowa to ludzie, którzy będą regularnie oglądać twoje filmy lub będą zainteresowani zakupem twoich produktów lub usług.
Twoją grupą docelową będą pierwsi ludzie, którzy zobaczą twój film, a następnie podzielić się nim ze swoimi obserwatorami.
Więc jak znaleźć swoją docelową publiczność?
Cóż, będziesz musiał zadać sobie kilka pytań na temat swoich filmów i swojej marki. Dla jakiego przedziału wiekowego tworzysz filmy? Czy są one skierowane bardziej do mężczyzn niż do kobiet?
Istnieje również kilka różnych zasobów, które możesz wykorzystać, aby pomóc Ci znaleźć docelowych odbiorców, które można znaleźć bezpośrednio na YouTube. Możesz użyć YouTube Analytics, aby zobaczyć dokładnie, kto ogląda swoje filmy. Jest to sprytne narzędzie, które może pokazać, jak długo ludzie oglądają filmy, ile mają lat, skąd pochodzą i wiele innych zwykłych informacji.
Kolejna krokiem będzie użycie odpowiednich słów kluczowych w tytule, jak również w opisie. Zrób kilka badań i zobaczyć, które słowa kluczowe są najbardziej chwytliwe i wyszukiwane.
Jeśli chodzi o tworzenie wideo dla YouTube jesteś tym, który będzie musiał dowiedzieć się, jakie słowa kluczowe można wykorzystać, aby Twoje wideo zajęło najwyższe miejsce w wynikach wyszukiwania.
Twój tytuł jest również bardzo ważny, więc musi być interesujący i wciągający.
Możesz chcieć zawrzeć słowa takie jak "nowy" lub "oficjalny", aby przyciągnąć uwagę potencjalnego widza. Tego typu słowa sprawiają, że wydaje się, że jest to ważne wideo, które powinni obejrzeć.
Kiedy już opublikujesz swoje wideo, powinieneś wykorzystać wszystkie swoje platformy w social media, aby je zareklamować. Być może masz już przyzwoity following na Facebooku, Twitterze, Instagramie, a nawet LinkedIn? Wówczas jest prawdopodobne, że oni właśnie będą chcieli oglądać twój nowy content.
Jeśli chodzi o korzystanie z marketingu w mediach społecznościowych do reklamowania swojego wideo, musisz to zrobić we właściwy sposób. Na przykład, Instagram ma niesamowitą funkcję o nazwie RELACJE, gdzie możesz zamieścić opcję swipe up link do swojego filmu.
Korzystanie z Instagram stories do promowania wideo jest lepsze niż umieszczenie go bezpośrednio na swoim Instagram feed. Dzieje się tak dlatego, że nie możesz dodawać linków do opisów na Instagramie. Zamiast tego możesz umieścić link do swojego filmu w swoim bio, ale używanie Instagram stories jest najlepszym sposobem, aby dać ludziom natychmiastowy dostęp do swojego filmu.
Z drugiej strony, Facebook i Twitter są nieco łatwiejsze do reklamowania, ponieważ można opublikować link do swojego wideo od razu.
Większość z naszych wskazówek do tej pory dotyczyła tworzenia treści. Twoje treści jednak muszą mieć również profesjonalną jakość.
Prawie każdy ma smartfon z doskonałej jakości kamerą, ale nie można poprzestać tylko na tym, jeśli chodzi o nagrywanie wideo. Musisz także upewnić się, że oświetlenie jest dobre, a uczestnicy Twojego wideo są widoczni i słyszalni. Nikt nie będzie chciał oglądać wideo, gdzie dźwięk jest niewyraźny.
Pamiętaj więc, że poświęcić czas na przemyślenie swoich filmów i że masz odpowiedni sprzęt, aby stworzyć wysokiej jakości wideo. Nie musisz wcale przeznaczyć na to dużo pieniędzy. Na przykład filmuj w ciągu dnia, abyś mógł korzystać ze światła słonecznego i upewnij się, że jesteś w cichym miejscu, aby dźwięk był czysty.
Również podczas postprodukcji wideo, warto spędzić kilka godzin na edycję filmu, aż poczujesz, że jest dobry. Niechlujna edycja jest szybkim sposobem na to, aby zniechęcić ludzi. Upewnij się, że poświęcasz odpowiednią ilość czasu na stworzenie odpowiedniej jakości wideo.
Jeśli chodzi o tworzenie filmów na YouTube, musisz zdecydować, jaka powinna być ich idealna długość. Może się okazać, że dłuższe filmy będą miały głębsze znaczenie. Z drugiej strony, może być dla Ciebie łatwiejsze stworzyć krótszy film (o podobnym znaczeniu i przekazie).
Po prostu będziesz musiał określić długość filmu, który Twoja publiczność chce oglądać.
Krótsze filmy mają tendencję do bycia udostępnionymi częściej, ponieważ są szybkie i łatwe. W przypadku zarówno długich, jak i krótkich filmów pamiętaj o ich nienagannej jakości od początku do końca.
Jeśli chcesz żeby Twoje wideo stało się viralowe, istnieje wiele sztuczek, dzięki, którym to stanie się możliwe.
Jeśli szukasz szybkiego i łatwego sposobu, aby stać się popularnym w mediach społecznościowych, zapraszamy do zapoznania się z nasza ofertą.
Życzymy miłego dnia,
zespół InFejm