by InFejm
Na Instagramie jest ponad 1 miliard aktywnych użytkowników.
Więc nawet jeśli masz rzadką nazwę, jest duża szansa, że ktoś inny z tą nazwą jest również na Instagramie. Jeśli masz stronę dla swojej firmy, ktoś inny może mieć podobną lub identyczną nazwę użytkownika.
Więc jak odróżniasz się od oszustów? Jak możesz dać ludziom znać, że znaleźli odpowiednie konto?
Odpowiedzią jest odznaka zweryfikowana przez Instagram. To ten mały niebieski znaczek, który dowodzi, że jesteś "zweryfikowany".
Ale to nie jest tak, że każdy może ją zdobyć. (I jeśli mogliby, to przestałoby to mieć znaczenie.) Jest wiele wymogów, które trzeba spełnić, żeby można mieć nadzieję na weryfikację.
W tym przewodniku, nauczymy Cię dokładnie, jak zostać zweryfikowanym użytkownikom Instagrama, w tym 5 dodatkowych wskazówek, aby upewnić się, że otrzymasz ten niebieski znaczek obok swojej nazwy.
Nie ma żadnych twardych zasad o tym, ile dokładnie obserwatorów trzeba uzyskać żeby zostać zweryfikowanym na Instagramie.
Oczywiście, jeśli dojdziesz do poziomu sławy Seleny Gomez, to nie ma żadnego problemu. Nie weryfikowanie jej konta oznaczałoby udzielenie komuś innemu dostępu do bazy fanów prawie 200 milionów obserwatorów Instagramów.
Ale nie potrzebujesz milionów, a nawet setek tysięcy fanów, aby uzyskać weryfikację.
Jeśli jesteś aktywny na platformie i masz rozpoznawalną markę (osobistą lub inną), możesz dostać się tam z dużo mniejszą bazą obserwatorów.
Bojownik MMA Brian Kelleher ma zweryfikowane konto z "tylko" 17.000 obserwatorów.
Niektóre konta mają mniej niż 10,000 zwolenników. Shopify Stockroom ma 6,000 zwolenników (a pierwsze zweryfikowane na 1,000).
Po drugiej stronie tego spektrum, mamy Bang Muay Thai, słynnego trenera sztuk walki i szkołę. Konto ma ponad 60,000 obserwatorów bez odznaki weryfikacyjnej w zasięgu wzroku.
Więc obserwatorzy to oczywiście nie wszystko. Wiele innych czynników wpływa na to, czy Instagram zaakceptuje Twoją prośbę o weryfikację, czy też nie.
Krótka odpowiedź brzmi tak. To nie jest tak trudne, jak myślisz. Zwykła osoba lub mała firma może uzyskać zweryfikowane na Instagramie.
Ale to nie jest tak, że każdy może zażądać niebieskiej odznakę bez żadnej pracy.
Potrzebujesz sporych Instagram po przed aplikacją. Pomyśl co najmniej kilka tysięcy zwolenników. Ale już ustaliliśmy, że sami zwolennicy nie są całą zagadką.
Więc jeśli obserwatorzy nie są wszystkim, to jak dokładnie kwalifikuje się do weryfikacji na Instagramie? Jakich cech potrzebujecie Wy lub wasze konto?
Oficjalne wymagania są dość proste.
Zweryfikowanie konta było kiedyś bardzo nieoczywiste i skomplikowane. Nic nie było oficjalne, a wielu zwracało się do podejrzanych dilerów, którzy obiecywali, że będą mogli to zrobić.
Ale od 2018 roku, jest to proces publiczny wbudowany prosto w aplikację Instagram.
Każdy może złożyć prośbę o weryfikację
Każdy może się zgłosić, ale nie każdy zostanie zaakceptowany i zweryfikowany.
Aby zwiększyć swoje szanse, jest kilka rzeczy, które powinieneś zrobić zanim wyślesz swoją aplikację.
Czy masz już ugruntowaną markę cyfrową poprzez organiczne SEO i inne kanały social media?
Jeśli nie, skoncentruj się najpierw na budowaniu swojej marki, zanim wyślesz swoją aplikację.
Czy aktywnie korzystasz z Instagrama w pełni wykorzystując jego potencjał?
Jeśli nie publikujesz codziennie, wykorzystując relacje i wszystkie inne publicznie dostępne funkcje, zacznij to robić. Udowodnienie, że jesteś zaangażowany w platformę to świetny sposób na zdobycie dodatkowej dobrej woli.
Nie są to jedyne czynniki, które mają wpływ na to, czy zostaniesz zaakceptowany, czy też nie, ale mają one realny wpływ. Przeczytaj naszą sekcję wskazówek poniżej, aby uzyskać więcej szczegółowych informacji.
Zaloguj się na swoje konto, odwiedź stronę swojego profilu i otwórz menu rozwijane.
Stamtąd na dole ekranu telefonu powinno być widoczne łącze do ustawień.
Dotknij menu ustawień, aby przejść do następnego kroku.
Po otwarciu ustawień przewiń w dół, aż zobaczysz łącze "Konto", a następnie naciśnij je.
Stamtąd w menu powinieneś zobaczyć link "Poproś o weryfikację". Kliknij go, aby przejść dalej do strony aplikacji.
Na koniec wystarczy tylko wypełnić wniosek i wysłać go.
Uwaga: Kłamstwo dotyczące danych osobowych lub sfałszowanie dowodu może doprowadzić do utraty odznaki lub nawet do usunięcia konta. Bądź szczery.
Upewnij się, że ty również weźmiesz pod uwagę te rzeczy przy wypełnianiu każdego pola:
Jeśli masz do czynienia z ludźmi, którzy próbują zmniejszyć rozpoznawalność Twojej marki, brak weryfikacji jest okropnym uczuciem.
Dlatego dołączyliśmy 5 kolejnych wskazówek, które pomogą Ci zwiększyć szanse na uzyskanie tego znaku weryfikacyjnego.
1. Nie składaj aplikacji zanim nie będziesz gotowy (najpierw zoptymalizuj swoje konto)
Nie ubiegaj się o weryfikację tylko wtedy, gdy masz 30 obserwatorów i pięć wrzuconych postów na swoje konto.
Sama odznaka nie zmieni się automatycznie w influencera.
Tylko dlatego, że technicznie możesz aplikować, nie oznacza, że powinieneś.
Rozumiemy to. Odznaka weryfikacyjna pomaga legitymizować Twoją firmę lub osobistą markę.
Chcesz go jak najszybciej.
Ale zanim złożysz wniosek, powinieneś zrobić wszystko, co w Twojej mocy, aby udowodnić, że Twoje konto jest tego warte.
Chociaż nie ma oficjalnej linii czasu, większość użytkowników, którzy składają wniosek są weryfikowane w ciągu 30 dni.
Istnieje szeroki wachlarz przedziałów czasowych zgłaszanych przez różnych użytkowników online. Dla niektórych trwało to zaledwie kilka godzin lub minut. Inni zgłaszają, że czekają tygodnie, a nawet miesiące, zanim uzyskają swoje oceny weryfikacyjne.
Tak czy inaczej, nie powinieneś po prostu biernie czekać po złożeniu aplikacji. Bądź aktywny na Instagram i pracuj nad swoją marką online w ogóle, aby zwiększyć swoje szanse.
Budując swoją obecność na wielu platformach społecznościowych, inwestując w SEO, aby mieć pewność, że znajdziesz się w rankingu dla swojej frazy wyszukiwania, oraz pozostając aktywnym na Instagramie, zwiększasz swoje szanse na weryfikację.
Ale na koniec dnia, czy dostaniesz to, czy nie, sprowadza się do ułamka sekundy decyzji pracownika Facebooka.
Jeśli nie dostaniesz go na pierwszej aplikacji, skup się na budowaniu i rozwijaniu swojej obecności na platformie. Nie potrzebujesz niebieskiego znaku, aby odnieść sukces na Instagramie.
Więc obserwatorzy to oczywiście nie wszystko. Wiele innych czynników wpływa na to, czy Instagram akceptuje Twoją prośbę o weryfikację, czy też nie.