Jak uzyskać weryfikację na Instagramie w 3 prostych krokach + Wskazówki dotyczące zwiększenia zasięgu – [2020]

by InFejm


Jak uzyskac weryfikacje na Instagramie + wskazowki dotyczace zwiekszenia zasiegu

Na Instagramie jest ponad 1 miliard aktywnych użytkowników.

Więc nawet jeśli masz rzadką nazwę, jest duża szansa, że ktoś inny z tą nazwą jest również na Instagramie. Jeśli masz stronę dla swojej firmy, ktoś inny może mieć podobną lub identyczną nazwę użytkownika.

Więc jak odróżniasz się od oszustów? Jak możesz dać ludziom znać, że znaleźli odpowiednie konto?

Odpowiedzią jest odznaka zweryfikowana przez Instagram. To ten mały niebieski znaczek, który dowodzi, że jesteś "zweryfikowany".

Ale to nie jest tak, że każdy może ją zdobyć. (I jeśli mogliby, to przestałoby to mieć znaczenie.) Jest wiele wymogów, które trzeba spełnić, żeby można mieć nadzieję na weryfikację.

W tym przewodniku, nauczymy Cię dokładnie, jak zostać zweryfikowanym użytkownikom Instagrama, w tym 5 dodatkowych wskazówek, aby upewnić się, że otrzymasz ten niebieski znaczek obok swojej nazwy.

Ilu obserwatorów potrzebujesz do uzyskania weryfikacji na Instagramie?

Nie ma żadnych twardych zasad o tym, ile dokładnie obserwatorów trzeba uzyskać żeby zostać zweryfikowanym na Instagramie.

Oczywiście, jeśli dojdziesz do poziomu sławy Seleny Gomez, to nie ma żadnego problemu. Nie weryfikowanie jej konta oznaczałoby udzielenie komuś innemu dostępu do bazy fanów prawie 200 milionów obserwatorów Instagramów.

Selena Gomez Instagram

Ale nie potrzebujesz milionów, a nawet setek tysięcy fanów, aby uzyskać weryfikację.

Jeśli jesteś aktywny na platformie i masz rozpoznawalną markę (osobistą lub inną), możesz dostać się tam z dużo mniejszą bazą obserwatorów.

Bojownik MMA Brian Kelleher ma zweryfikowane konto z "tylko" 17.000 obserwatorów.

Brian Kelleher Instagram

Niektóre konta mają mniej niż 10,000 zwolenników. Shopify Stockroom ma 6,000 zwolenników (a pierwsze zweryfikowane na 1,000).

Shopify Stockroom Instagram

Po drugiej stronie tego spektrum, mamy Bang Muay Thai, słynnego trenera sztuk walki i szkołę. Konto ma ponad 60,000 obserwatorów bez odznaki weryfikacyjnej w zasięgu wzroku.

Bang Muay Thai Instagram

Więc obserwatorzy to oczywiście nie wszystko. Wiele innych czynników wpływa na to, czy Instagram zaakceptuje Twoją prośbę o weryfikację, czy też nie.

Czy zwykła osoba (lub firma) może zostać zweryfikowana na Instagramie?

Krótka odpowiedź brzmi tak. To nie jest tak trudne, jak myślisz. Zwykła osoba lub mała firma może uzyskać zweryfikowane na Instagramie.

Ale to nie jest tak, że każdy może zażądać niebieskiej odznakę bez żadnej pracy.

Potrzebujesz sporych Instagram po przed aplikacją. Pomyśl co najmniej kilka tysięcy zwolenników. Ale już ustaliliśmy, że sami zwolennicy nie są całą zagadką.

Więc jeśli obserwatorzy nie są wszystkim, to jak dokładnie kwalifikuje się do weryfikacji na Instagramie? Jakich cech potrzebujecie Wy lub wasze konto?

Oficjalne wymagania są dość proste.

  • Prawdziwa osoba: Profil Instagram musi reprezentować prawdziwą osobę lub firmę.
  • Wyjątkowość: To musi być jedyne (legalne) konto Instagram reprezentujące osobę lub firmę (z wyjątkiem kont specyficznych dla danego języka).
  • Wypełniony profil: Musisz wypełnić bio, obraz profilu, i co najmniej jeden post.
  • Godne uwagi: Ty lub Twoja firma musicie mieć ustalone marki, które są często wyszukiwane.
Pierwsze trzy punkty są proste i do rzeczy. Prawie każdy użytkownik je spełnia.

Ale ostatni wymóg bycia godnym zainteresowania jest nieco bardziej skomplikowany. Na podstawie analizy wielu mniejszych zweryfikowanych kont Instagram, zauważyliśmy kilka trendów.

  • Online wzmianki: Nie trzeba być sławnym aktorem, ważne jest, aby być uwzględnionym w publikacjach branżowych, a nawet blogach i podcastach.
  • Ugruntowana marka: Twoja strona jest najlepszym wynikiem Google, itp.
  • Podatne na personifikacji: Czy istnieją fałszywe konta podszywające się pod ciebie lub twoją firmę?
Nie musisz stać się prawdziwą gwiazdą. Musisz tylko udowodnić, że twoja marka online jest coś warta.

Jak wysłać aplikację do weryfikacji na Instagram?

Zweryfikowanie konta było kiedyś bardzo nieoczywiste i skomplikowane. Nic nie było oficjalne, a wielu zwracało się do podejrzanych dilerów, którzy obiecywali, że będą mogli to zrobić.

Ale od 2018 roku, jest to proces publiczny wbudowany prosto w aplikację Instagram.

Każdy może złożyć prośbę o weryfikację

Rzeczy do zrobienia przed złożeniem aplikacji

Każdy może się zgłosić, ale nie każdy zostanie zaakceptowany i zweryfikowany.

Aby zwiększyć swoje szanse, jest kilka rzeczy, które powinieneś zrobić zanim wyślesz swoją aplikację.

Czy masz już ugruntowaną markę cyfrową poprzez organiczne SEO i inne kanały social media?

Jeśli nie, skoncentruj się najpierw na budowaniu swojej marki, zanim wyślesz swoją aplikację.

Czy aktywnie korzystasz z Instagrama w pełni wykorzystując jego potencjał?

Jeśli nie publikujesz codziennie, wykorzystując relacje i wszystkie inne publicznie dostępne funkcje, zacznij to robić. Udowodnienie, że jesteś zaangażowany w platformę to świetny sposób na zdobycie dodatkowej dobrej woli.

Nie są to jedyne czynniki, które mają wpływ na to, czy zostaniesz zaakceptowany, czy też nie, ale mają one realny wpływ. Przeczytaj naszą sekcję wskazówek poniżej, aby uzyskać więcej szczegółowych informacji.

Krok 1: Zaloguj się na swoje konto i otwórz ustawienia

Zaloguj się na swoje konto, odwiedź stronę swojego profilu i otwórz menu rozwijane.

Stamtąd na dole ekranu telefonu powinno być widoczne łącze do ustawień.

Dotknij menu ustawień, aby przejść do następnego kroku.

Zaloguj sie na swoje konto i otworz ustawienia Instagram

Krok 2: Przejdź do Aplikacji weryfikacyjnej

Po otwarciu ustawień przewiń w dół, aż zobaczysz łącze "Konto", a następnie naciśnij je.

Instagram Konto

Stamtąd w menu powinieneś zobaczyć link "Poproś o weryfikację". Kliknij go, aby przejść dalej do strony aplikacji.

Poproś o weryfikację Instagram

Krok 3: Wypełnij aplikację

Na koniec wystarczy tylko wypełnić wniosek i wysłać go.

Wypelnij aplikacje

Uwaga: Kłamstwo dotyczące danych osobowych lub sfałszowanie dowodu może doprowadzić do utraty odznaki lub nawet do usunięcia konta. Bądź szczery.

Upewnij się, że ty również weźmiesz pod uwagę te rzeczy przy wypełnianiu każdego pola:

  • Pełne imię i nazwisko: Jeśli używasz swojego oryginalnego imienia i nazwiska dla swojego konta Instagram, Twoje imię i nazwisko jest wystarczające. Jeśli jest to konto biznesowe, potrzebujesz pełnego imienia i nazwiska właściciela lub pracownika, którego imię i nazwisko widnieje na Twoich oficjalnych dokumentach biznesowych. Musi to być ich pełne imię i nazwisko, tak jak widnieje na oficjalnych dokumentach identyfikacyjnych.
  • Znane jako: Dla kont osobistych należy używać wspólnego ali pseudonimu. Twoi obserwatorzy mogą znać cię po inicjałach, a nie po pełnym nazwisku. W przypadku kont biznesowych, wystarczy wpisać nazwę firmy.
  • Kategoria: Wybierz kategorię, która ma największy sens dla twojego konta. Jeśli jest to konto biznesowe, a żadna inna kategoria nie pasuje, wybierz biznes/markę, a nie inną.
Instagram Kategoria

Gdy już wszystko wypełniłeś i wybrałeś swoją kategorię, musisz przesłać kserokopię swojego ID

skan swojego ID dla Instagram

Wybierz plik, załaduj go, a Twoja aplikacja będzie gotowa do wysłania. Kliknij przycisk wyślij, aby sfinalizować swoją aplikację.

Jedyne co pozostaje do zrobienia, to czekać.

5 Wskazówki dotyczące zwiększenia szans na weryfikację w Instagramie

Jeśli masz do czynienia z ludźmi, którzy próbują zmniejszyć rozpoznawalność Twojej marki, brak weryfikacji jest okropnym uczuciem.

Dlatego dołączyliśmy 5 kolejnych wskazówek, które pomogą Ci zwiększyć szanse na uzyskanie tego znaku weryfikacyjnego.

1. Nie składaj aplikacji zanim nie będziesz gotowy (najpierw zoptymalizuj swoje konto)

Nie ubiegaj się o weryfikację tylko wtedy, gdy masz 30 obserwatorów i pięć wrzuconych postów na swoje konto.

Sama odznaka nie zmieni się automatycznie w influencera.

Tylko dlatego, że technicznie możesz aplikować, nie oznacza, że powinieneś.

Jeff Goldblum stop to think gif

Rozumiemy to. Odznaka weryfikacyjna pomaga legitymizować Twoją firmę lub osobistą markę.

Chcesz go jak najszybciej.

Ale zanim złożysz wniosek, powinieneś zrobić wszystko, co w Twojej mocy, aby udowodnić, że Twoje konto jest tego warte.

  • Zbuduj swoją grupę obserwatorów. Przeczytaj nasz przewodnik, jak zdobyć więcej obserwujących na Instagramie, aby uzyskać więcej informacji.
  • Napisz idealne bio. Upewnij się, że dobrze reprezentujesz siebie lub swoją firmę.
  • Użyj profesjonalnego zdjęcia lub łatwo identyfikowalne logo firmy.
Daj Instagramowi wszelkie powody, aby potraktować swoją aplikację poważnie.

Prawdziwi ludzie są zaangażowani w proces weryfikacji. Musisz ich przekonać, że się liczysz. Nie chodzi o manipulowanie automatycznym systemem.

2. Zbuduj swój following również na innych platformach

Oczywiście, nie tylko twój Instagram może mieć wpływ na to, czy zostaniesz zweryfikowany, czy nie.

Powinieneś budować swoje śledzenie na każdej platformie mediów społecznościowych.

MMA konkurent Brian Kelleher jest tego dobrym przykładem. Jest on również aktywny na Twitterze z tą samą nazwą użytkownika. On ma podobną liczbę obserwatorów, 18.000, a także jest weryfikowany na tej platformie.

Brian Kelleher Twitter

Jeśli masz setki tysięcy obserwatorów na Instagramie, może nie trzeba żadnych innych platform.

Ale jeśli tego nie zrobisz, powinieneś zdywersyfikować swoją obecność. Pobierz na Twitterze, YouTube, Facebooku, TikTok, wszędzie tam, gdzie ma to dla Ciebie sens. Szersza obecność pomaga Instagram, i wszyscy inni, zobaczyć potencjał swojej marki.

Nie tylko zwiększy to Twoje szanse na zdobycie odznaki, ale również dotrze do nowych odbiorców.

3. Stwórz i chroń swoją markę dzięki SEO

Nie ma znaczenia, czy jesteś firmą czy osobistą marką, chcesz kontrolować wyniki wyszukiwania.

Na przykład, spójrzmy na firmę Ryan Homes. Jest to uznana firma z branży nieruchomości ze sprawdzonym kontem Instagram.

Ryan Homes Instagram

Wyszukiwanie w Google natychmiast usankcjonuje firmę i pokaże, że jest ona "właścicielem" tej marki lub frazy.

Ryan Homes SEO

To jest to, co chcesz dla swojej firmy lub osobistej marki, jak również.

4. Zdobądź relację w blogach i czasopismach

Innym czynnikiem, który zespół Instagram bierze pod uwagę jest to, czy jesteś wymieniany w publikacjach informacyjnych.

Ponownie, Brian Kelleher jest tego doskonałym przykładem. On wykorzystuje plaforme aby komentować kontrowersyjne historie wiadomości, aby zarobić na relacje prasowe.

Kiedy pracownik Instagram biorąc pod uwagę jego weryfikacji sprawdził go, znaleźli historie z wielu źródeł wiadomości. To niemożliwe, aby pomylić jego tożsamość.

Wystarczy spojrzeć na wyniki Google News.

Brian Kelleher Google.jpg

Sięgnij do blogów i czasopism w swojej branży. Wywiady, podcasty i pokazy.

Zachowuj się jak inspirator i podejmuj działania mające na celu wpłynięcie na Twoją branżę.

Rób, co trzeba, aby zostać zauważonym i budować swoją markę online. Upewnij się, że nikt Cię nie pomyli gdy ktoś sprawdza twoją reputację w sieci. Upewnij się, że Twoje imię jest synonimem Ciebie i nikogo innego.

Nawet jeśli to nie daje Ci zweryfikowanej odznaki, to i tak jest to świetny sposób na zwiększenie świadomości Twojej marki.

5. Bądź aktywny i wykorzystuj Instagram w pełni jego potencjał

Wreszcie, trzeba pozostać aktywnym i korzystać z Instagramu do jego pełnego potencjału.

  • Codziennie zamieszczaj nowe, unikalne treści dostosowane do Instagrama.
  • Korzystaj z Instagram Stories do zaangażowania się z publicznością.
  • Skorzystaj z nowego formatu karuzeli, który jest najbardziej zaangażowany z rodzaju treści Instagram.
(Źródło obrazu) Instagram Post Engagement

Jeśli chcesz sprawdzoną odznakę, musisz na nią zapracować. Mistrzowskie wykorzystanie Instagrama do promocji Ciebie lub Twojej firmy dowodzi, że jesteś inwestorem.

Dlaczego Instagram miałby nadać priorytet weryfikacji nieaktywnego konta?

Pozostanie aktywnym może działać tylko na Twoją korzyść.

Jak długo trwa weryfikacja na Instagramie?

Chociaż nie ma oficjalnej linii czasu, większość użytkowników, którzy składają wniosek są weryfikowane w ciągu 30 dni.

Istnieje szeroki wachlarz przedziałów czasowych zgłaszanych przez różnych użytkowników online. Dla niektórych trwało to zaledwie kilka godzin lub minut. Inni zgłaszają, że czekają tygodnie, a nawet miesiące, zanim uzyskają swoje oceny weryfikacyjne.

Tak czy inaczej, nie powinieneś po prostu biernie czekać po złożeniu aplikacji. Bądź aktywny na Instagram i pracuj nad swoją marką online w ogóle, aby zwiększyć swoje szanse.

Wniosek

Budując swoją obecność na wielu platformach społecznościowych, inwestując w SEO, aby mieć pewność, że znajdziesz się w rankingu dla swojej frazy wyszukiwania, oraz pozostając aktywnym na Instagramie, zwiększasz swoje szanse na weryfikację.

Ale na koniec dnia, czy dostaniesz to, czy nie, sprowadza się do ułamka sekundy decyzji pracownika Facebooka.

Jeśli nie dostaniesz go na pierwszej aplikacji, skup się na budowaniu i rozwijaniu swojej obecności na platformie. Nie potrzebujesz niebieskiego znaku, aby odnieść sukces na Instagramie.

Więc obserwatorzy to oczywiście nie wszystko. Wiele innych czynników wpływa na to, czy Instagram akceptuje Twoją prośbę o weryfikację, czy też nie.

Opinie o InFejm.pl
Kupiłem lajki na TikTok o 14:00 a o 14:10 wszystkie były już dodane. To się nazywa szybka realizacja.
Krystian