by InFejm
Wideoklipy mogą stanowić istotną różnicę w każdej kampanii marketingowej. YouTube jest największą na świecie platformą internetową dla filmów wideo, dlatego przy tworzeniu tego typu treści należy się przede wszystkim skupić na tym, aby je rozwijać.
Tworzenie filmów wideo i zamieszczanie ich nie wystarczy, aby uzyskać efekty. Jeśli chcesz, aby Twoje filmy odniosły sukces, musisz je zoptymalizować tak, aby pojawiały się w powiązanych z nimi poszukiwaniach. W ten sposób znacznie zwiększy się ruch, jaki otrzymują i ich wartość.
Taktyka, która może być użyta do optymalizacji filmów może być opisana jako YouTube SEO. W tym przewodniku, poznasz zestaw tych taktyk. Na koniec, znajdziesz szablon audytu, którego możesz użyć do potwierdzenia, że Twoje przeszłe i przyszłe filmy osiągnęły swój pełny potencjał.
Po pierwsze, musisz zrozumieć, jakie czynniki rankingowe wpływają na filmy z YouTube.
Na filmy z Youtube wpływ mają w szczególności trzy czynniki rankingowe. Czynniki te to jakość produkcji, słowa kluczowe i wskaźniki oglądalności.
Jakość produkcji
Aby zoptymalizować jakość produkcji, musisz mieć pewność, że Twój film jest " oglądany " w każdy dostępny sposób. Jeśli oglądanie Twojego filmu jest z jakiegokolwiek powodu uciążliwe, reszta Twoich wysiłków optymalizacyjnych naprawdę nie ma znaczenia.
Kilka problemów może denerwować twoją publiczność, w tym:
Jeśli możesz stwierdzić, że jakość twojej produkcji nie odpowiada standardom, poniższa taktyka może pomóc ci w produkcji filmów, które są przyjemniejsze dla innych:
Słowa kluczowe
Słowa kluczowe są istotną częścią każdego SEO, a YouTube nie różni się niczym od innych. Musisz zastosować słowa kluczowe, aby upewnić się, że filmy, które tworzysz, można znaleźć, szukając tego rodzaju treści.
Naturalnie, filmy nie są oparte na słowie pisanym. To sprawia, że ważniejsze jest, aby wykorzystać każdą inną okazję, jaką masz do opisania swoich filmów w przestrzeni, którą daje Ci Youtube.
Pierwszą taktyką, którą można tu zastosować, jest: przeprowadzenie kilku badań nad słowami kluczowymi.
Kiedy masz słowa kluczowe, powinny być one używane we wszystkich następujących miejscach:
Wskaźnik oglądalności (Viewer Metrics)
Metrykę oglądania można zoptymalizować i należy to zrobić, żeby osiągnąć jak największe zaangażowanie. YouTube śledzi wszystkie z nich:
A teraz masz kilka taktyk, które możesz wykorzystać, aby ulepszyć swoje YouTube SEO. Jak dobrze mierzą się twoje dotychczasowe filmy? Możesz to ustalić za pomocą audytu. Szablon audytu został dostarczony poniżej.
Celem audytu jest sprawdzenie, czy nie przegapiłeś żadnej okazji do zoptymalizowania swoich filmów. Przeprowadzenie audytu dla Twoich filmów z YouTube jest tak proste, jak poniższa lista kontrolna.
Jest to prawdopodobnie jeden z najbardziej złożonych sposobów, aby zobaczyć prywatne konto Instagram. Celem jest, aby właściciel konta uwierzył, że jesteś jednym z ich istniejących obserwatorów. Oto jak to robisz: